onsdag 30 november 2011

Två slut

Igår tog Hungerspelen och Livets skafferi slut. Livets skafferi slutade lyckligt (som böckerna i serien alltid gör) och jag blev lagom sugen på att börja med nästa bok som är I muntra damers sällskap, tyvärr finns den inte som ljudbok på mitt bibliotek plus att jag precis började med en annan ljudbok istället så den får vänta lite. Hungerspelen slutade inte lika lyckligt, även om det inte var så olyckligt som det kunde ha blivit. De senaste kvällarna har jag legat och läst betydligt senare än vad jag borde vilket resulterade i en mycket trött Josefin om mornar men det kunde inte hjälpas. Boken var så svår att släppa på slutet! Jag är såklart supersugen på att läsa nästa bok i serien, Fatta eld, och ska se om jag får tag i den snarast. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar